Sunday, July 8, 2012

εργο τεχνης 3

βεβαιως βεβαιως, σαφως σαφως, δε θελω να ξαναβγω απο το σπιτι, μα φυσικα και θα παρευρεθω, οπου πηδημα και σαπιλα, το παρηκμασμενο πρωτο!
δε βγαζω κακια ειναι που εχω κανει δυο πακετα σημερα και σε λιγο θα μου βγει ο καπνος απ τα αυτια
τωρα ειμαι πιο φυσιολογικη, βεβαιως βεβαιως, μα ειμασταν πολυ ωραια παρεα ο καθενας να χει πιασει μια πλευρα του τοιχου και να χαζευει τους κροκοδειλους
στο κατω κατω μπλογκ μου ειναι οτι θελω γραφω αμα θελω αναλυω και τη θεωρεια της σχετικοτητας αφου την κανω copy paste απ τη wikipedia..
μα εγω δεν θελω να ξανα βγω απ το σπιτι
και μην ξανακουσω τη λεξη καρτελα γιατι θα σας δωσω τα αυτια σας να τα φατε.
σπουδαιο κατορθωμα, 1,2,3..τι εφαγες σημερα?τα ξερατα του φιλου μου κ ειχαν γευση χαπια, συγνωμη παπια ηθελα να πω.
ωραια!ηταν μια παπια μα ποια παπια μια παπια με κουμπια.νιαου.σνιφ.
να παρεις τα ψυχολογικα σου να τα κανεις καρμποναρα και να τα φας.
α και εσεις που εχετε ονειρα, να τα φορεσετε κολαρο, καλα κανετε και τα εχετε, οτι εχει κανεις καλο ειναι.
οιδημα.οιδημα σου λεω οιδημα οχι πηδημα

No comments:

Post a Comment