Sunday, August 12, 2012

λογικα σφαλματα με το κιλο σε τιμη ευκαιριας

πρωτον.αποσιωπηση.η λεξη της βδομαδας, μπορει και του μηνα.δε μιλας για το ενα, για το αλλο.ολα εγιναν θεματα ταμπου η μαλλον φοβομαστε να κακοκαρδισουμε ο ενας τον αλλο.βασικα φοβομαστε μη χασουμε καποιον αμα πουμε αυτο που σκεφτομαστε.ποσο πια; απ τη μια λουπα στην αλλη κ γαμημενη παραταση χρονου, ενα μονιμο "θα δουμε" εν ολιγοις και ενα "δε μπορω και περιμενω να.."
αρχιδια μελατα μαλλον.ασε με.ψεματακια κ αποσιωπησεις και κρυβομαστε ολοι πισω απ το δαχτυλο μας και τις παρομοιωσεις.τα πραγματα δεν ειναι σαν και σαν, τα πραγματα ειναι αυτα που ειναι.θες? βγαινεις απ τη λουπα.δε θες? με γεια σου κ καλως να τα δεχτεις.γιατι θα τα δεχτεις να σαι σιγουρος.
και πιο πολυ μιλαω για τον εαυτο μου.δεν ξερω καν αν ειναι μαγκια να μπαινεις συνειδητοποιημενος στη λουπα και τη μαυρη τρυπα.απο μια αποψη ισως να σαι/να ειμαι/ να ειναι οποιος μπαινει τελοσπαντων βλακας .. απ τους μεγαλυτερους

δευτερον.σφαιρικη αποψη, ανεξαρτητη σκεψη, κριση και τα τοιαυτα.δωσε πονο φαση. εγω δεν βλεπω τιποτα απ τα παραπανω.φερεφωνο και παλι φερεφωνο αυτων που θεωρεις γαματους εισαι.ο κανονας των εξαιρεσεων.βαρεθηκα να μην περιμενω πολλα απ τους ανθρωπους.περιμενω πολλα απ ολους μας αλλα ειναι λες και πονταρω στο χαος μιλωντας με λογικα επιχειρηματα.στο διαολο η καμενια ουνα φατσα ουνα ρατσα .τι να μου πεις αφου σε μια βδομαδα θα τα τρως κ εσυ.μαλιστα.αυτοαναιρουμαι κ οταν αυτοαναιρεισαι οτι κ να πεις δεν εχει αξια.το δεχομαι αλλα τι φαση? ο αναμαρτητος πρωτος το λιθο βαλλετο.βλακειες λεω.λογικα σφαλματα με το κιλο

σημειο τριτο.δυναμη χαρακτηρα.μαλακιες.δεν ξερω τελικα τι ειναι δυναμη χαρακτηρα. να μπαινεις στα σκατα με την προθεση να μεινεις καθαρος η να μην μπαινεις καν.το δευτερο εσυ το λες λογικη εγω το λεω κοιταω το τομαρι μου.μπορει να ειμαι απλα αφελης, μπορει να εισαι ατομιστης.ολες οι αποψεις δεκτες μεχρι αποδειξεως του εναντιου.θα δουμε

βαριεμαι.να πανε να γαμηθουνε τα λογια καμενων και να παω να γαμηθω κ εγω που τελευταια εξασκουμαι στη σιωπη και τη συγκαταβαση, α και την παθητικοτητα.

οιδημα πηδημα, μη σου πω και τριδυμα




No comments:

Post a Comment